onsdag 31. januar 2007

Tjoho

Kan jo begynne med å gjøre opp status på lista med tegninger jeg skulle tegne forrige torsdag; jeg har vel knapt tegnet 10 av de jeg skulle tegne, men har til gjengjeld tegnet et par andre tegninger...men er langt fra å være ajour med oppgavene vi har fått på skolen...menmen :)

Ellers har det vel egentlig ikke skjedd så veldig mye...lørdag var jeg og Ingrid hos Lisa og drakk vin etterfulgt av en tur på byen. Søndag hadde vi besøk av Sindre-familie. Mandag var jeg på skolen og kjøpte meg den nye plata til Skambankt. På tirsdag var klassa på Haugar (museum), og etterpå var jeg innom farmandstredet og shoppa duk til stuebordet. I dag har jeg hatt full dag på skolen, og i kveld gikk jeg og Sindre en tur på Slottsfjellet. Jepp...jeg har et jævlig innholdsrikt liv...

I mårra SKAL jeg tegne og høre på Skambankt på full styrke. Må bare prøve å huske at jeg skal stå opp med en gang jeg våkner og ikke vente til jeg sovner igjen og er død fram til halv ett.

Gi meg tegnelyst!!!

Ingen kommentarer: