tirsdag 16. januar 2007

Mål for 2007

Ikke nyttårsforsett, bare noen mål jeg mer eller mindre skal (prøve å) gjennomføre i løpet av 2007:


  • Strikke meg mariusgenser.
  • Lese pensumlitteratur (øøh…)
  • Gå mer på kafé
  • Gå på flere konserter enn jeg var i fjor (siden jeg kun var på 3 konserter + en festival i fjor, så bør jeg klare det målet!)
  • Få meg en jobb
  • Ta tran hver dag (jeg vil våkne som den ungen på reklama hver morgen!)
  • Ta flere bilder
  • Filme mer...bare litt hvertfall...
  • Bake oftere, og jeg skal bake fra bunnen av og ikke bruke sånne 1-2-3 opplegg.
  • Trene (Haha! Jeg klarer vel ikke å lure meg selv til å begynne i år heller, men jeg kan da alltids sette det opp som et mål)
  • Spare penger (Her har jeg ikke noen minstesum, 1 krone i uka kan fortsatt kalles sparing)
  • Skrive brev. Jeg veit ikke til hvem, så gi meg adresse, så kanskje du er mottaker av et av brevene. (Det skal sies at dette er det målet jeg sår mest tvil over at jeg får gjennomført, så sjansen er kanskje liten for å få brev...)

Mulig det dukker opp flere mål etterhvert…

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil ha brev!!!! :) Jeg har jo fått før! Synes forresten det hørtes mye bedre ut med mål enn nyttårsforsetter. Me like.

Anonym sa...

Eg ønske meg brev:D Og eg vil anbefala rugby som treningsform - veldig kjekt og veldig bra for å få ut oppbygd agressjon...www.rugby.no/tonsberg/... puss puss..

marianne sa...

Da står dere først på brevventelista mi, men som sagt; det kan hende det er veldig lenge til det dukker opp, hvis det i det hele tatt dukker opp noe brev...:) Fint det er igjen 11 1/2 mnd. av året og skrive brev på :D

Ragnhild: Tusen takk for treningstipset, men trur ikke jeg er barsk nok til å drive med en sånn sport altså! Blir nesten litt skremt bare ved tanken :D