onsdag 17. januar 2007

Ikke for å være slem, men...

Til alle sørlendinger som eventuelt skulle lese det her; ikke ta det personlig, men jeg kommer til å spy av sørlandsdialekt før Farmen er over. Mulig det ikke er så veldig mange sørlendinger med der, men det høres sånn ut!!! (det skal sies at det er dialekta til hu lille blonde nygifte dama som er verst, og mulig stemmen hennes er med på å gjøre det enda verre, så jeg kommer ikke til å spy av andre enn henne). Tja...det var vel all drittslenginga for i dag...

Jeg har helg. Sånn er det å gå på skolen to dager i uka. Har forsåvidt tegneoppgave jeg kan jobbe med, så jeg har vel noe å fylle dagene med.

Ellers har jeg bestemt meg for at jeg skal gre ut dreadsene mine. Jeg har innsett at jeg er alt for lat til å ha det håret. Men jeg gidder ikke å stresse med det, så derfor er planen å gre ut 3 - 4 dreads om dagen, så jeg kommer nok til å ha stort hår i noen uker til enda. Kommer til å få et grusomt slitt og flisete hår, men skitt au! :)

Jepp! God helg da folkens :D

Ingen kommentarer: