søndag 21. januar 2007

Søndag

Da var det blitt søndag og i morgen er det endelig ny uke og skole igjen. Det er ikke det at jeg er såå glad i skole, men når jeg er på skolen kun 2 dager i uka, er det litt godt når skoledagene endelig kommer. Det er kjedeligere enn jeg trudde å ha fri. Torsdag og fredag gikk jeg to turer (veldig korte), bakte brød (to utrulig mislykka brød) og vaska og rydda leiligheten.

Helga har blitt tilbringet på sofaen med tv og filmer. Første semifinalen til Grand Prix var jo et tragisk kapittel! Det går jo ikke ann å sende noen av de grufulle sangene til en internasjonal finale, så krysser fingrene på at det dukker opp noe bedre de to neste semifinalene (men når jeg tenker etter driter jeg vel egentlig i hvilken sang som representerer Norge, det er de andre landene sine sanger som er morsome).

Dagen i dag har snart forbigått i stillhet. Jeg og Sindre har sitti i sofaen med hver vår pc kun avbrutt med en tur på 7-11 og middag. Så neste høydepunkt nå blir cookie and cream-kakestykket jeg kjøpte meg i sted. Men siden jeg kommer til å bli kvalm etter tre biter, gir kakestykke meg mest glede ved å ligge i kjøleskapet. Kanskje jeg rett og slett bare skal droppe å spise det, så kan jeg konstant gå og glede meg til å spise det :)

Ingen kommentarer: