torsdag 25. januar 2007

Selvdisiplin, hva er det?

Jeg er en forferdelig student!!! Jeg klarer virkelig ikke å ha fri 3 dager i uka hvor jeg skal jobbe på egenhånd, jeg får jo ikke gjort en dritt! I dag var jeg lys våken halv ti, men i stedet for å stå opp, lå jeg helt til jeg sovna igjen og kom meg ikke opp før rundt halv ett. Så det eneste jeg har fått utretta i dag er: spist frokost, rydda ut av oppvaskmaskina og sett på reprisen av Home and away. Men nå har jeg ikke mer unytting å gjøre, eller mer å sjekke på internett, så nå må jeg bare sette meg ned å tegne. Kan jo ikke akkurat klage over skolearbeidet som må gjøres, men det er liksom ikke like morsomt å tegne når man må.

Så før quizen i kveld MÅ jeg har tegnet:

  • minst 5 tegninger av kjøkkenvekta vår.
  • minst 5 tegninger av beltet mitt.
  • minst 5 tegninger av en lysestake.
  • minst 5 tegninger av landskap.
  • minst 10 tengninger av mennesker.

Oi...det blir 30 tegninger det...best å sette igang!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Beibe, jeg kjenner til det der. Har det akkurat på samme måte.. Bare at jeg har hatt fri i over 2 uker nå... Får ikke gjort en DRITT! Arg...
Jah selvdisiplin, hva er det???
Tror jammen jeg også må poste om det på bloggen min...
-smask fra Ina-

marianne sa...

Godt å høre at jeg ikke er alene i verden om å være i den situasjonen! Sammen er vi sterke :D

Astgi sa...

Åhåiåhåi!:)

Så godt å høre at vi er flere ombord på denna ferja. Hvorfor gjøre noe nyttig når man har seng og Tv?