mandag 15. januar 2007

Nytt "hjem"

Herregud at jeg aldri gir opp! Men neida, nå har jeg flytta inn her, og har tenkt å prøve å oppdatere med unyttig og uinteressant informasjon sånn en gang i mellom, litt oftere enn en gang i mellom også kanskje...

Jeg har alltid likt å flytte inn på nye rom (har vel snart vært innom alle rommene hjemme i huset vårt i Ringebu) , i nye leiligheter (ikke det at jeg har flytta inn i så mange) og til og med telt synes jeg er morsomt å "flytte" inn i. Og jeg trur det er den nyinnflytta følelsen som gjør at jeg liker å skifte blogger en gang i mellom også. Så nå er jeg altså her...kanskje klarer jeg å være flink til å oppdatere, men det gjenstår å se!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cool
Æ gler mæ:)

marianne sa...

Tru itte du ska ta gledan på forskudd her altså :P