onsdag 7. mars 2007

Og vi maler og vi maler tralalalalalala

Male, tegne, male, tegne, male, tegne - det er vel omtrent det eneste jeg gjør om dagen (det burde hvertfall være det eneste jeg gjorde). Har hatt litt i overkant med tegne og maleoppgaver den siste tida (alt pga. min elendige evne til å disponere tid!), men jeg trur jeg begynner å se et lite lysglimt i enden av tunnellen. Fikk den fantastiske beskjeden i dag om at eksamen ble utsatt 1 uke, dvs. at det er nøyaktig 3 uker til, det burde gå.

Før helga var vi på studietur til Gøteborg. Har aldri vært der, men tror jeg vil ta en tur tilbake uten så mange i reisefølget, for jeg tror jeg likte byen ganske godt, det jeg så hvertfall. Vi så til og med en kjendis: Jesper fra Rikets Røst rægga forbi oss på fortauet, han var så søt atte :)

Til helga er det Hopalong Knut konsert. Ina, Lisa og jeg skal på konsert på Rockefeller lørdag *lykke*. Søndag blir det et lite stopp i Sande hos pappa før jeg reiser tilbake til Tønsberg og maler og tegner meg videre mot eksamen.

Tjolahopp!

Ingen kommentarer: