mandag 12. mars 2007

Syk :(

Argh!!! Jeg har blitt syk igjen, og det har jeg ikke tid til i det hele tatt! Forrige uke var jeg fulle dager på skolen og var ganske så effektiv. Klarte å bli ferdig med de to første tegneoppgavene, og godt igang med den første maleoppgava. Jeg hadde jeg planer om å være like effektiv denne uka også, men det skar seg gitt...:-/

På lørdag var Lisa, Ina og jeg på konsert med Hopalong Knut, det var bra det!!!

Tror sykdommen preger det innlegget her jeg gitt...:)

Hei og hå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

uff uff, stakkar liten. men etter X antall nys på lørdag, så ante det meg...
men fy søder'n, konserten va bra da. tror jammen jeg må på Samvirkelaget 1mai. Da er det bare å være med :D
bli frisk, bli frisk som en fisk!
*schmask*

marianne sa...

Ja det var kongekonsert!!! Har veldig lyst til å komme på Samvirkelaget også, men må se an økonomien tror jeg...:-/

Jeg er veldig på bedringens vei nå, bare litt grumsete hals igjen, så det var heldigvis en kortvarig sykdom :)

*mosekos*