mandag 19. mars 2007

<3 Les Miserables <3

Da var jeg blitt frisk, og siden sist har jeg tegnet og malt til den store gullmedalje (eller kanskje bare sølv...), og på fredag var jeg på Lillestrøm og så Les Miserable sammen med mamma *lykke!!!*. Anbefaler alle som har muligheten til å dra dit å se! Trodde kanskje nivået på forestillingen kom til å være dårligere enn i London, men der tok jeg feil. Det var tre timer med gåsehud, som til og med fikk meg til å grine (har aldri klart å gråte på teater, men denne gangen fikk jeg tårer i øynene opptil flere ganger). Jeg vil se den flere ganger!!!!!

Eksamen nærmer seg, så jeg har fulle dager på skolen, og burde egentlig jobbe masse hjemme også, men jeg får jo ikke rævva i gir...men jeg skal komme i land!!! (tror jeg...håper jeg...)

Men nå er det designerspirene, moromoro!

Ingen kommentarer: