torsdag 22. februar 2007

Siden sist...

Da var det lenge siden sist, og siden sist har livet mitt inneholdt dette:

  • Bønnen til influensaen ble nesten hørt, jeg ble hvertfall sjuk et par dager (og selvfølgelig angret jeg sårt på at jeg hadde ønsket meg sjuk der jeg lå med feber og sår hals, menmen...nå er jeg hvertfall frisk som en fisk)
  • Har hatt vinterferie siden 12. februar. Skulle være flink å tegne på den selvvalgte mappeoppgava mi, men kom ikke i gang med tenging før jeg hadde drevet dank i ei uke.
  • Sett 3 filmer. Pirates of the Caribbean 2 (terningkast 5), Slipp Jimmy Fri (ternigkast 2), Miami Vice (terningkast 4).
  • Sett masse på tv og drukket masse kaffe.
  • Vært uten nett på pcen, så jeg har lagt en del edderkoppkabal.
  • Kjøpt meg kjoleting til 25 kr på Vero Moda.
  • Gredd ut alle dreadsene, så nå har jeg lite, pjuskete og stusselig hår.

Sånn framover ser det ut til at jeg kommer til å gå personlig konkurs. Saldo på kontoen min for øyeblikket er 1200 kroner, og for de pengene skal jeg feste i Moss på lørdag, kjøpe busskort, være 3 dager i Gøteborg, to turer til Oslo på kunstutstillinger og til Oslo på Hopalong Knut-konsert. Og i tillegg til det skal jeg spise også... Mastercard er en fin ting!

I morgen reiser jeg på en døgntur hjem til Ringebu. Skal på revy i morgenkveld og så reiser jeg tilbake igjen lørdag morgen. Og da bærer det avsted til Moss for å feire at Ingrid er halvveis til 50 :)

Og til slutt litt frustrasjon over at Kyrre Holm har blitt Idolprogremleder. Det blir morsomt å se på Idol altså, men hvem i helvete skal vekke meg!?! Alle de bra programlederne på p3morgen forsvinner. Først forsvant Steinar Sagen, så Shaun og nå Kyrre! Buhuu!

Ingen kommentarer: