fredag 2. februar 2007

Musikalsk frustrasjon

Merkelig. Det står 300 cder i cdhylla, men likevel klarer jeg ikke å finne én cd jeg vil høre på akkurat nå... HOFF!

Men sånn ellers er dagen ganske bra. Jeg sto opp tidlig (etter min målestokk hvertfall). Kvart over ti gikk jeg i dusjen, så klokka elleve var fokosten inntatt og de daglige rutinene på nettet var ferdig. Deretter dro jeg meg inn på badet med en kaffekopp og satte igang å gre i håret mitt. 1 time effektivitet = 13 dreads mindre, så nå har jeg bare 101 dreads igjen å gre ut.

Nå skal det tegnes. Strekvalør er gøy! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Beibe beibe.
Og jeg som ikke har fått sett dreadsa dine :( Buhu!
Men lykke til da, det høres jammen slitsomt ut å gre alle ut... Pjuh!
Og jeg kjenner meg igjen i den musikalske frustrasjonen... Og jeg har ikke halvparten så mange cd'er som deg tror jeg!!

Men du?
Vi har fortsatt date den 10, eller dropper dere det siden de kommer til Tønsberg helga før?

*SCMASK*

marianne sa...

Nei vi dropper ikke daten vår veitdu!!! Ingen av oss som kan helga før uansett, så vi kommer fortsatt til Oslo veitdu :D Og i den farta jeg grer ut dreads på, så er det stor sjanse for at jeg har mange igjen 10. mars. Har fortsatt 91 dreads igjen :)

Anonym sa...

Oh oh oh, nå ble jeg glad!!
Jeg fant ut her forleden dag at jeg faktisk skal ha eksamen den 12 :(
Men det skal ikke stoppe meg i å ha det knakande arti den 10!!
Æ glæde mæ!!!!
*klask*

marianne sa...

Ja det gjør jammen vi også!!! :D