fredag 6. april 2007

Påskeferie

Da var påskeferien sånn ca. halvveis, og jeg nyyyter den! Jeg har valgt å fylle den med 100 % avslapping her i Tønsberg, og er ganske fornøyd med det valget, men jeg tror nok jeg har lyst på en liten hyttetur neste år.

Starta ferien med to halvveis aktive dager med en liten tur på Slottsfjellet og kubb i parken sammen med Lisa, og tror kanskje jeg skal dra med meg Sindre en tur ut i dag også. Resten av ferien har jeg brukt til å lese en og en halv bok, sove lenge, drikke rødvin, spise godis, skrive litt jobbsøknad, spilt yatzi, sett påskekrim på tv, og så har jeg tilbringet uforskamma mye tid på facebook (alle dukker jo opp der!!! moro moro!)

I går hadde vi besøk av pappa og Hilde. Vi fikk en liten tvkrise her på onsdag, så pappa måtte komme med en tv han hadde til overs, kunne jo ikke gå glipp av siste delen av påskekrimmen! :O Pappa var i Ringebu første del av påsken, så mamma hadde sendt med påskeegg til meg, stas!!! Resten av påsken skal jeg fylle med enda mer rødvin, 2. halvdel av boka jeg har begynt på og så skal jeg se om jeg får rævva i gir å lime inn bilder fra de siste 2 åra.

Jepp, det var det.

Fortsatt god påske!

Ingen kommentarer: